Monday, February 23, 2009

“ ကၽြန္မရဲ့ ရူးသြပ္ခဲ့ေသာ ”

ကၽြန္မစာမေရးတာ နဲနဲၾကာသြားပါတယ္ .. တကယ္ေတာ့ ဘေလာ့အတြက္
ခံစားခ်က္ ေတြေရးခ်င္ေနတာ ၾကာပါျပီ .. ခုတေလာကေတာ့ စာေမးပြဲ က
လည္းက် လူကလညး္ ေတာ္ေတာ္ေလး မအား ဘူးျဖစ္ေနတာရယ္ ခံစား
ခ်က္ေတြ ကလည္း ရွဳပ္ေနတာရယ္ ေၾကာင့္ ပိုစ့္အသစ္တင္ဖို ့ ၾကာသြား
ျခင္းျဖစ္ပါတယ္.. ကၽြန္မစာေရး မယ္လို ့စဥ္းစားလိုက္တိုင္း ဘာ အ
ေၾကာင္းေရးရမွန္း မသိပဲ စမ္းတဝါးဝါးျဖစ္ေနတယ္…. ကၽြန္မက စာေရးရင္
ကိုယ့္ရင္ထဲမွာ တကယ္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ခံစားခ်က္ကိုပဲ ေရးခ်င္တာေလ
ဒါနဲ ့ခံစားခ်က္ေတြျဖစ္ ေပၚလာမယ့္ေန ့ကိုထိုင္ေစာင့္ရင္း ခံစားခ်က္
ေတြကို လုပ္ယူၾကည့္မိတယ္.. ခံစားခ်က္ဆိုတာက လည္းခက္သားေနာ္
လုပ္ယူ ဖန္တီးလို ့မရတဲ့ အရာေတြ ထဲမွာသူလညး္ပါ တယ္.. …..
မၾကာေသးတဲ့တစ္ေန ့မွာေတာ့ အေၾကာင္းရာတစ္ခုကို ေရးခ်င္တဲ့ခံစား
ခ်က္ေတြေပၚလာတယ္…. ဒါနဲ ့ပဲ စာေရးမယ္ဆိုျပီး ေဘာပင္နဲ ့စာရြက္
ကိုကိုင္ျပီး ေရးေတာ့မယ္လဲလုပ္ေရာ .. ဒါမ်ိဳးဆိုရင္ ဘယ္ေခ်ာင္က ေန
မွခက္ခက္ခဲခဲဆြဲ ထုတ္စရာမလိုတဲ့ အပ်င္းေရာဂါေတြ ကနဂို ရွိရင္းဆြဲ
“ ပ်င္း ”ေရာဂါ ကိုဒီဂရီတိုးေစတယ္.. (အဟီးးးးး) အဲ့ဒီ “ ပ်င္း ” ေရာ
ဂါကို အိပ္လိုက္စားလိုက္နဲ ့ ၂ ရက္ေလာက္တိုက္ ထုတ္လိုက္ရေသး
တယ္…. ပ်င္းေရာဂါလည္းသက္သာ လာေတာ့ စာေရးေတာ့မယ္လည္း
လုပ္ေရာ…… သြားျပန္ပါျပီ … ဒီတခါလည္း…ကၽြန္မေရးလိုက္တဲ့ စကား
လံုးေတြ က ကၽြန္မရဲ့ခံစားခ်က္ကို ေမွးမွိန္ပ်က္စီးေစျပန္တယ္…အဲ့ဒီေန ့
က ေရးလိုက္… မၾကိဳက္ရင္ .. ျပန္ဖ်က္လိုက္နဲ ့… စိတ္ကိုညစ္သြားတာ
ပဲ…… ကၽြန္မရဲ့ စာမေရးခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ ကလညး္မ်ား
သားေနာ္….. ဆင္ေျခ ၊ ဆင္လက္ ၊ ေတာင္မဟုတ္ပဲ ဆင္တကိုယ္လံုး
နီးပါးျဖစ္ေနတယ္…..


…………………………………………………………………………………….
“လူတစ္ကိုယ္စိတ္တမ်ိဳး” ၊ “လူျခင္းတူေပမယ့္စိတ္ျခင္းမတူဘူး”
အဲ့ဒီစကားေတြ ကဆိုရိုးစကားေတြ လား သာမာန္ အရပ္သံုး
စကားလားဆိုတာေတာ့ ကၽြန္မလည္းေသေသ ခ်ာခ်ာမသိပါဘူး …
တခ်ိဳ ့ေတြ က ခံစားခ်က္ေတြ ကိုရင္ထဲမွာသိုဝွက္ ထားတက္သလို
တခ်ိဳ ့ေတြ ကေတာ့ အရွိကိုအရွိတိုင္းထုတ္ ျပတက္ၾကတယ္…
ကၽြန္မ “ ၇ ” တန္း နွစ္က ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းရဲ့ အေမ က သူ ့သမီး
ကို အျမဲပဲ ေန ့လည္ ထမင္းခ်ိဳင့္လာပို ့တယ္ … ထမင္းစားျပီးလို ့
သူ ့အေမျပန္ရင္ သူငယ္ခ်င္းက သူ ့အေမကို နွဳတ္ဆက္အနမ္းေလး
ေပးသလို သူ ့အေမက လည္းသူ ့သမီးကို ႏွဳတ္ဆက္အနမ္းေလး
ျပန္ေပးေနၾကပဲ… ကၽြန္မ သူတို ့သားအမိကို ၾကည့္ျပီးေတာ္ေတာ္
အားက်မိတယ္.. .. ဒါနဲ ့ကၽြန္မလည္း စိတ္ထဲမွာ မွတ္ထားျပီး ..
“ အေမ့ ပါး ေလး ” ကိုတစ္ေန ့ေလာက္ေတာ့ နမ္းၾကည့္အံုးမယ္
ဆိုျပီးေတးထားလိုက္တယ္…. အဲ့ဒီ့ေန ့ကစျပီး ကၽြန္မရဲ့ ျပသနာက
ေတာ့ အေမ့ပါးကို အလစ္ေခ်ာင္းရတဲ့ ကိစၥပါပဲ …အဲ့ဒိ္ေန ့ကစ
ျပီး.. အေမ့ကိုဟုိဘက္ကေန ေခ်ာင္းလိုက္ ဒီဘက္ကေနေခ်ာင္း
လိုက္ ေခ်ာင္ထဲမွာကပ္ျပီး ေခ်ာင္းလိုက္နဲ ့ ဂဏာမျငိမ္ ကိုျဖစ္
ေနတာေလ.. ကိုယ့္အေမ ရဲ့
ပါးျပင္ကို နမ္းဖို ့အေရး ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ အစီစဥ္ ခ်ယူလိုက္ရ
တယ္ “ ၃ ” ရက္ေလာက္ ေရာက္ေတာ့ အေကာင္ထည္ ေဖာ္ခြင့္
ရပါတယ္ ……. အေမထမင္းစားေနတုန္း….. အေမ့ပါးျပင္ေလးကို
ကမန္းကတန္း နမ္းမိပါတယ္……. ဝိုး……… ကၽြန္မေတာ္ေတာ္
ရွက္သြားတယ္…… အဲ့ဒါဘာလို ့လဲမသိဘူးေနာ္ ?... အေမကလည္း
“ ဟာ…… ဒီကေလးမေလး ဘာေတြ အရူးထေနတာလည္း ဆိုျပီး
ကၽြန္မကို “ ဆူ ” ပါတယ္….. ဘာလို ့လဲမသိဘူးေနာ္ ? ……..
ကၽြန္ မေနာင္ဆို အေမ့ ကိုဘယ္ေတာ့မွ မနမ္းရဲေတာ့ပါဘူး……
ရွက္တာလည္းပါတယ္ … အေမဆူတာလည္း ပါတယ္……..



ကၽြန္မအေမက ေလ သူ ့ရဲ့ခံစားခ်က္ေတြ ကိုဘယ္ေတာ့မွ အျပင္
မထုတ္ျပတက္ဘူး… ကၽြန္မအေမ ကၽြန္မတို ့ေမာင္နွမေတြ ကိုဘယ္
ေတာ့မွ လြမ္းေၾကာင္းသတိရ ေၾကာင္းမေျပာဖူးဘူး………… ကၽြန္မ
ဘေလာ့ကိုလာလည္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ့အေမ ေတြလည္း
ကၽြန္မအေမ အတိုင္းပဲလားဟင္? ……. ဟိုတရက္က အိမ္ကိုဖုန္းဆက္
ျပီး အေမ့နဲ ့စကားေတြ အၾကာၾကီးေျပာျဖစ္တယ္…. စကားေျပာေနရင္း
က အေမ့ကို စကား ၂ ခြန္းအရမ္းကိုေမးခ်င္မိတယ္…. အဲ့ဒီေမးခြန္းက
မေမးလည္း နားလည္ေနတဲ့ အေျဖရွိတဲ့ေမးခြန္းပါ…. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္
မ က…အေမနွဳတ္က ေျဖတဲ့စကားကိုၾကားခ်င္တာေလ….. ဒါေပမယ့္
ကၽြန္မ တခုပဲေမးလိုက္ပါတယ္ .. ဒုတိယေမးခြန္းကိုေတာ့ ကၽြန္မ
ခုထိ မေမးရဲေသးဘူး ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့အေမ ကတိတိက်က်မေျဖ
ပဲ ေဝ့လည္ေၾကာင္ပတ္ ေျဖမွာစိုးလို ့ပါ ကၽြန္မေမးတဲ့ေမးခြန္း က
တျခားသူေတြ အတြက္ေတာ့ သာမာန္ ရီစရာ တခုေလာက္ျဖစ္ခ်င္
ျဖစ္ေနေပမယ့္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အေရးပါလြန္းတဲ့ အရာပါ



ကၽြန္မအေမ့ကိုေမးလိုက္တာက “ အေမ သမီးေလ.. အေမ့ကိုအရမ္း
သတိရတာပဲ.. အေမေရာ သမီးကိုသတိရ လားဟင္ ” ေမးျပီးကၽြန္မ
အသက္ေအာင့္ထားမိတယ္…. အေမ ဘယ္လိုမ်ားေျဖမွာပါလိမ့္?…
အရမ္းၾကီးေတာ့မေမ်ာ္လင့္ထားဘူးေပါ့ရွင္ အေမက ဒါမ်ိဳးေတြ သိပ္
မေျဖခ်င္တဲ့သူမို ့လို ့ပါ… ဒါေပမယ့္အဲ့ဒီ့ေန ့ကေတာ့ အေမ က ကၽြန္
မလိုခ်င္တဲ့ အေျဖကို ေပးပါတယ္ “ အေမလည္း သမီးကိုအရမ္းသတိ
ရတယ္ အရမ္းသတိရလို ့ခုေလးတင္ သမီး အေၾကာင္းကို သမီး အေဖ
နဲ ့ေျပာေနၾကတာ ” ဝိုးးးးးးးး …….. ကၽြန္မေပ်ာ္လြန္းလို ့ထျပီးခုန္ခ်င္မိ
တယ္.. ကၽြန္မေၾကာက္္တာက အေမက “ ေအာ္ ကိုယ္ေမြးထားတဲ့ သမီး
ပဲ .. သတိမရပဲ ေနပါ့မလား….” ဆိုျပီး ပံုမွန္ အတိုင္းေျဖ လိုက္မွာကိုပါ
အဲ့ဒိ့ေန ့က အေမနဲ ့ အၾကာၾကီးပဲ ဖုန္းေျပာျဖစ္တယ္ အေမက လည္း
ဖုန္း မခ် ခ်င္သလို ကၽြန္မ ကလည္း နွဳတ္ ဆက္လိုက္ရမွာ ေတာ္ေတာ္
စိုးမိပါတယ္… အဲ့ဒီ့ေန ့က ဖုန္းခ် ေတာ့မယ္ဆိုျပီး နွဳတ္ဆက္လိုက္..
စကားျပန္ဆက္ေျပာလိုက္နဲ ့ .. နွဳတ္ဆက္တဲ့စကား ၁၀ ၾကိမ္ထက္
မက ျဖစ္သြားတယ္…..



ဒုတိယ ေမးခ်င္တဲ့ေမးခြန္းက “ အေမ သမီးကို ခ်စ္လား ” ဆိုျပီးေမးခ်င္
တာပါ … ဒါေပမယ့္ မေမးရဲေသးဘူးျဖစ္ေနတယ္……ငယ္ငယ္က ကာ
တြန္းစာအုပ္ထဲမွာ ဖတ္ဘူးတယ္.. သူ ့သားက သူ ့အေဖ ဆံုးကာနီး
မွာ .. “ အေဖ...သား တို ့ကို ခ်စ္တယ္လို ့တစ္ခါမွ မေျပာခဲ့ဖူးဘူး
အေဖသာ သားကို ခ်စ္တယ္လို ့အခုေန ေျပာရင္ ဂၽြမ္းထိုး မိမွာပဲ…”
ဆိုျပီးေျပာေတာ့.. သူ ့အေဖက သူ ့သားကို …………
“သား…….. မင္းဂၽြမ္းထိုးလို ့ရျပီတဲ့………………………..”

3 comments:

My Diary said...

သားက်ြမ္းထိုးလို႔ရပီဆိုတာေလ
ေရဒီယိုဇာတ္လမ္းတြဲမွာ ရံုးစာေရးမနဲ႔ သူ႔ေယာက္်ားစကားေျပာခန္းမွာ နားေထာင္ဖူးတယ္။
အဲတုန္းကလည္း ရီဖူးတယ္။ အခုလည္း ရီသြားတယ္
ဖက္လို႔ အဆင္ေျပတယ္
အားေပးေနတယ္ေနာ္

My Diary said...

Diary ခ်င္းနာမည္တူတဲ့ တို႔ကို ရင္ဖြင့္ေပါ့။ ေမေမတိုင္းက သားသမီးကို ခ်စ္ၾကပါတယ္

ေနႀကီး said...

က်ေနာ္ကေတာ့...အေဖ့ ကိုေရာ..အေမ့ကိုေရာ..ခဏခဏ.နမ္းဖူးတယ္..ရည္းစားမရခင္အထိေပါ့..
ၿပီးေတာ့..က်ေနာ့္ေၾကာင့္ အေဖနဲ႔အေမ ဘာမွ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ မခံစားခဲ့ၾကရဘူး..မလိမၼာေပမယ့္..မမိုက္ခဲ့ဘူး....ဒါေပမယ့္...က်ေနာ့္အေဖ..အသည္းအသန္ ငိုေႁကြးတာကို..အားရပါးရ ႏွစ္သိမ့္ေပးဖူးတယ္...ကဲ.. ႀကဳံဖူးလား..